Velkommen til 10.klasse Tørring

Brug for et udviklingsår?

10. klasse på Tørring skole tilbyder et anderledes og udfordrende skoleår

Vi kan byde på faglig fordybelse, personlig udvikling og samvær med andre unge på din egen alder. På Tørring skole ligger 10. klasse i et særligt ungdomsmiljø med individuelle udfoldelsesmuligheder, men samtidig med plads til alle. I 10. klasse på Tørring skole får du mulighed for at blive fagligt dygtigere samtidig med, at du får mulighed for at fordybe dig i forskellige interesseområder. Vi forventer naturligvis, at du bidrager til et godt læringsmiljø i og omkring 10. klasse og at du passer skolearbejdet.

På 10.klasse Tørring er der gode busforbindelser til skolen.

Hvis du ønsker mere information om 10.klasse Tørring, samt få en virtuel rundvisning skal du blot åbne links nedenfor.

Derudover er I velkommen til at kontakte 10.klasse Tørring, for yderligere information.

Næste informationsmøde om 10.klasse er onsdag den 17.januar 2024 kl. 17.30-19.00

Brochure om 10 klasse

Shape Created with Sketch.